Kampaň Beyond the Ordinary představuje jedinečné vlastnosti technologie Ambilight (jíž disponují pouze televizory Philips), která promítá na zeď za televizorem světlo, které přesně odpovídá obsahu na obrazovce a vyvolává tak intenzivnější zážitek ze sledování.
Snímek Darklight se opírá o LED osvětlení, umocňující již tak dramatickou akci extrémních sportů, a jeho cílem je ukázat skutečný potenciál technologie Ambilight a předvést, že tato funkce může zážitku ze sledování televize dodat další rozměr.
Strhující noční scény
Snímek Darklight zachycuje tři kanadské jezdce (Grahama Agassize, Matta Huntera a Mattyho Milese) při nočních jízdách v prostředí „měsíční“ pouště Utahu a bujných oregonských lesů. Scény byly natáčeny v noci a tvůrci u zobrazovaných lokací využili neustále se měnící barevné světlo.
Celý film byl natočen pomocí kamer 4K Dragon, akčních kamer TomTom Bandit a dronů, tedy nikoli s využitím CGI a počítače. Jezdci sice mohli pomáhat s výběrem stezek a samotné jízdy si nacvičit, během samotného natáčení se však museli do značné míry spoléhat na svůj instinkt – důvodem byla potřeba maximálního kontrastu mezi světlem a stínem a obtížná rozlišitelnost mezi drobnými „boulemi“ a většími překážkami, včetně zmíněných chřestýšů!
Pod obrovským tlakem během této osmatřicetidenní akce v náročném a různorodém prostředí byl také třicetičlenný štáb filmařů a osvětlovačů. Jejich úsilí se však vyplatilo – výsledkem jsou totiž strhující akční noční scény, které doslova ožívají jen díky světlu.
Speciální vybavení
Náročné lokace a noční scény si u všech zúčastněných vyžádaly speciálně upravené vybavení. Partneři snímku, společnosti Specialized a TomTom (výrobce akčních kamer TomTom Bandit), k natáčení poskytly speciálně upravená kola a akční kamery pro jezdce. Produkce pak k pořízení působivých záběrů využila více než šest tun vybavení.
K natočení impozantních barevných scén posloužilo 171 LED světel, tedy čtyřikrát více než u snímků Lightwaves a Afterglow, a to z důvodu nižší přirozené odrazivosti světla u suché půdy (ve srovnání s vodou a sněhem). Součástí vybavení byla také LED kola, která tvůrci manuálně vyrobili přímo na místě a která ovládali prostřednictvím bezdrátového systému DMX.
Výsledek potvrzuje, že vynaložené úsilí mělo smysl. Jezdci se na svých kolech v proměnlivém LED osvětlení řítí ze srázů do zdánlivě neznámého prostředí barevného světla. Díky LED osvětlení rostliny ve tmě doslova září a les tak připomíná spíše krajinu z jiné planety.
Ve snímku Darklight se pomocí světel podařilo již tak dramatické scény ještě zintenzivnit a nechat tak vyniknout technologii Ambilight. Díky této kombinaci si mohou zákazníci společnosti Philips TV vychutnat zážitek daleko za hranicemi průměrnosti.
Snímek Darklight zaujme ústřední místo v rámci nejnovější kampaně technologie Ambilight společnosti Philips TV. Film je možné zhlédnout na YouTube, Vimeu, webových stránkách a sociálních mediálních kanálech společnosti Philips a na stránkách vybraných mediálních partnerů.