Gillette definuje „Inner Steel“ jako mentální odolnost, obrovské odhodlání a vůli, která žene k vítězství. Právě tato neutuchající odvaha jít o krok dál a být nejlepší hrála v historii značky zásadní roli a přinesla převratné inovace, výjimečné produkty a trvalý úspěch. I proto se Gillette kromě celosvětového ambasadora Messiho spojila s řadou dalších elitních fotbalistů i mužstev z celého světa včetně Joe Harta (Anglie), Thomase Müllera (Německo), Óscara, Paulinha a Lucase (Brazílie), Chicharita (Mexiko), Falcaa (Kolumbie), Sergia „Kun“ Agüera (Agentina), Juana Arangy (Venezuela), Alexise Sáncheze (Chile), Šindži Kagawy (Japonsko), Ki Sung-Yuenga (Jižní Korea) a „Hráče století“ Pelého (Brazílie). Mezi mužstva podílející se na kampani patří přední národní týmy včetně Španělska, Argentiny, Brazílie, Itálie, Mexika, Venezuely a Chile.
Gillette ví, že fotbal je zkouškou pro fanoušky i hráče a vyžaduje odhodlání a oddanost svým národním barvám. Na počest „Inner Steel“ neboli ocelové odvahy prokazované muži na hřišti i mimo něj uvádí Gillette novou speciální řadu Country Razors, hrdě vyvedenou v národních barvách. Tato speciální řada ztělesňuje každodenní vyjádření oddanosti národu, který hrdě stojí za svými reprezentanty – navenek oblečenými v národních barvách a uvnitř vybavenými svým „Inner Steel“.
U příležitosti zahájení kampaně předvádí Messi svou nepřetržitou připravenost společně s Rogerem Federerem na videu „Trading Places“ (#InnerSteel) – „Proměna“. Spot ukazuje oba sportovce v šatně, poprvé společně, kdy jsou přeneseni z reality do fantazie při používání různých strojků ze speciální řady Country Razor. Jejich zkušenosti jsou pokaždé odlišné a jsou konfrontováni s výzvami pro jejich „Inner Steel”. Pro zhlédnutí videa navštivte, prosím, http://www.youtube.com/GilletteLA.
Messi okomentoval svou spolupráci s Gillette: „V průběhu kariéry jsem měl štěstí na velké úspěchy na hřišti. Vím však, že nejlepší výkony přijdou pouze tehdy, když ze sebe dostanete 100 % a předvedete sílu i vůli odevzdat na trávníku vše. Inner Steel má v sobě každý. Je to neochvějné odhodlání a nadšení pro barvy vašeho týmu nebo země, ať se děje cokoliv. Gillette je značka, která sdílí mé odhodlání a touhu pokusit se být nejlepší a vím, že společně můžeme lidem ukázat, že nejlepší výkony přicházejí tehdy, když posílí Inner Steel uvnitř a bojují za své barvy navenek.”
Globální viceprezident Gillette John Mang dodal: „Partnerství s Lionelem Messim a hvězdnou sestavou hráčů i týmů je začátkem nové éry pro Gillette i fotbal. Jako elitní sportovci, kteří se dokáží dlouhodobě držet na špičce ve svém sportu, jsou pro nás všechny inspirací, abychom se motivovali k dosažení svého potenciálu a snažili se být každý den nejlepší.“
Inspirována těmito fotbalovými ambasadory bude značka Gillette v průběhu kampaně Inner Steel vyzývat fotbalové fanoušky po celém světě, aby ukázali a podělili se o jejich Inner Steel a podporu národních týmů – aby ukázali, že jsou z oceli a stojí za svými barvami stejně jako Gillette.
V čase, kdy se světoví fotbalisté překonávají ve snaze podat co nejlepší výkon, si Gillette klade za cíl podnítit vnitřní sílu fanoušků a oslavovat roli, kterou hrají při pomáhání svým týmům k úspěchu. Kampaň „Inner Steel“ posiluje úlohu Gillette jako značky, která dodává to nejlepší pro 800 milionů mužů každý den již více než sto let.