V roce 1883 se Fiskars se přeměnila na akciovou společnost a v roce 1915 vstoupila na finskou burzu. V 60. letech minulého století Fiskars diverzifikovala portfolio svých produktů a zaměřila se především na výrobu spotřebního zboží. Světového věhlasu se dočkala v roce 1967 uvedením svých jedinečných nůžek s oranžovými držadly. Slavné oranžové nůžky se staly registrovanou ochrannou známkou značky Fiskars a po celém světě se jich prodala více než
1 miliarda.
Od té doby firma a její portfolio rostly mimo jiné i díky mnoha akvizicím. Dnes působí Fiskars prostřednictvím tří obchodních konceptů zaměřených na výrobky pro dům, zahradu a outdoor. Součástí skupiny je silné portfolio mezinárodních značek, mezi nimiž dominují Fiskars, Gerber a Iittala. Renomé těchto značek a produktů zaručují popularitu u všech se zálibou v tvoření, zahradničení a vaření, jakožto i u dobrodruhů hledajících nevšední zážitky v přírodě. Výrobky Fiskars se prodávají ve více než 60 zemích světa. Výrobky Fiskars řeší každodenní problémy tím, že práce v domácnosti, na zahradě a venku činí snazšími a zábavnějšími díky dokonalé funkčnosti výrobků a nadčasovému designu.
Přes tři století se Fiskars zaměřuje na funkčnost, inovaci a design. Fiskars se pyšní dlouhotrvající tradicí řemeslné výroby z malé vesnice, kde před staletími vše začalo. Stejné hodnoty rozvíjejí společnost i dnes – pevné přesvědčení,
že i ty nejjednodušší věci mohou být vyrobeny lépe a chytřeji.
No řekněte, znáte jinou firmu, která by fungovala tak dlouho a dokázala si vybudovat tak věrnou klientelu?