Celý večer se nesl v duchu Velké Británie. Atmosféru vytvářel skvělý DJ a hosté si mohli dát speciální čaj o páté nebo ochutnat „FCUK“ drink. Nechybělo ani stylové občerstvení v podobě bio-raw cupcaků, dortíků nebo mini-burgerů.
Představení značky French Connection – FCUK
Historie FRENCH CONNECTION, této světoznámé značky, se píše od roku 1972. Zakladatelem byl Stephen Marks z Velké Británie. Jeho touhou bylo vytvořit módní oděvy, které zaujmou. Inovace a originální pojetí kolekcí jsou i do dnešního dne hlavní charakteristikou této značky. Síla FRENCH CONNECTION spočívá ve vyvážení nových a zajímavých nápadů s jasným příslibem kvality a dostupnosti. Má svou identitu, je důvtipná, svérázná a přitom elegantní.
FRENCH CONNECTION vás každou sezónu překvapí svou originalitou. Při navrhování nových, dobře sedících střihů se také tento módní dům jako jeden z mála pyšní i vytvářením vlastních vzorů, které vždy dokonale ladí s náladou dané sezóny. Jako jedním z odkazů spoluzakladatelky a designerky FRENCH CONNECTION, Nicole Farhi, jsou právě tyto návrhy vzorů často plné barev a kontrastů. Tato temperamentní Francouzka do značky vložila svůj francouzský šarm a vždy byla krásným protikladem všeho typicky britského.
Kdo je zákazníkem French Connection?
French Connection žena a muž jsou nezávislí a originální s individuálním stylem a osobitým postojem k životu. Nenechají si diktovat pomíjivé trendy a rádi se liší. Nezáleží na jejich věku, ale na jejich hravé osobnosti, kterou vyjadřují svým vzhledem a oblečením – s inteligencí, humorem a špetkou nadsázky a drzosti, která je tak typická pro FCUK.
French Connection ve světě
Značku FRENCH CONNECTION najdete ve více než 50 zemích světa. Od roku 1996 začala rozšiřovat svůj sortiment i o oblasti kosmetiky, doplňků, obuvi či home designu.
3 hlavní kolekce FRENCH CONNECTION:
FRENCH CONNECTION je hlavní produktovou linií v pánské i dámské kolekci, nabízející čisté a sofistikované oděvy a jedinečné stylové kousky.
Druhou produktovou linií je řada pod názvem FCUK. Jedná se o důvtipnou zkratku French Connection United Kingdom, která byla použita při faxové korespondenci mezi pobočkami ve Velké Británii a Hong Kongem (FCHK). Veřejnost se s tímto lehce provokativním spojením poprvé seznámila při jarní kampani v roce 1997 formou ‚fcuk fashion‘ a ‚fcuk advertising‘. Představuje prvek bezstarostnosti FRENCH CONNECTION a zahrnuje více stylové kousky a výrobní postupy. FCUK je kolekce založená na nadsázce a drzosti a zaměřuje se na autentické denimové kousky a oblečení pro volný čas.
FRENCH CONNECTION FORMAL nabízí více rafinované a ručně šité kolekce košil, obleků a jemných pletenin.
Všechny tyto 3 produktové linie mají stejný prvek, a tou je kvalita materiálu.