French Connection v Praze

front.post
front.public: 05. 05. 2016
000  – obnovený – obnovený
Dne 3. 5. 2016 proběhlo v Praze na OC Chodov slavnostní otevření nového butiku značky French Connection. Zúčastnily se ho mimo jiné i známé české tváře, mezi nimi Andrea Verešová, Andrea Kerestešová v doprovodu svého přítele Mikoláše Růžičky, držitelka ceny Thálie Karolína Gudasová, česká miss Jitka Nováčková, Kateřina Hrachovcová, Anna Linhartová, Ivana Jirešová a operní diva Andrea Kalivodová

 

Celý večer se nesl v duchu Velké Británie. Atmosféru vytvářel skvělý DJ a hosté si mohli dát speciální čaj o páté nebo ochutnat „FCUK“ drink. Nechybělo ani stylové občerstvení v podobě bio-raw cupcaků, dortíků nebo mini-burgerů.

 

Představení značky French Connection – FCUK

Historie FRENCH CONNECTION, této světoznámé značky, se píše od roku 1972. Zakladatelem byl Stephen Marks z Velké Británie. Jeho touhou bylo vytvořit módní oděvy, které zaujmou. Inovace a originální pojetí kolekcí jsou i do dnešního dne hlavní charakteristikou této značky. Síla FRENCH CONNECTION spočívá ve vyvážení nových a zajímavých nápadů s jasným příslibem kvality a dostupnosti. Má svou identitu, je důvtipná, svérázná a přitom elegantní.

FRENCH CONNECTION  vás každou sezónu překvapí svou originalitou. Při navrhování nových, dobře sedících střihů se také tento módní dům jako jeden z mála pyšní i vytvářením  vlastních vzorů, které vždy dokonale ladí s náladou dané sezóny. Jako jedním z odkazů spoluzakladatelky a designerky FRENCH CONNECTION, Nicole Farhi, jsou právě tyto návrhy vzorů často plné barev a kontrastů. Tato temperamentní Francouzka do značky vložila svůj francouzský  šarm a vždy byla krásným protikladem všeho typicky britského.

 

 

Kdo je zákazníkem French Connection?

French Connection žena a muž jsou nezávislí a originální s individuálním stylem a osobitým postojem k životu. Nenechají si diktovat pomíjivé trendy a rádi se liší. Nezáleží na jejich věku, ale na jejich hravé osobnosti, kterou vyjadřují svým vzhledem a oblečením – s inteligencí, humorem a špetkou nadsázky a drzosti, která je tak typická pro FCUK.

 

French Connection ve světě

Značku FRENCH CONNECTION najdete ve více než 50 zemích světa. Od roku 1996 začala rozšiřovat svůj sortiment i o oblasti kosmetiky, doplňků, obuvi či home designu.

 

 

3 hlavní kolekce FRENCH CONNECTION:

FRENCH CONNECTION je hlavní produktovou linií v pánské i dámské kolekci, nabízející čisté a sofistikované oděvy a jedinečné stylové kousky.

Druhou produktovou linií je řada pod názvem FCUK. Jedná se o důvtipnou zkratku French Connection United Kingdom, která byla použita při faxové korespondenci mezi pobočkami ve Velké Británii a Hong Kongem (FCHK). Veřejnost se s tímto lehce provokativním spojením poprvé seznámila při jarní kampani v roce 1997 formou ‚fcuk fashion‘ a ‚fcuk advertising‘. Představuje prvek bezstarostnosti FRENCH CONNECTION a zahrnuje více stylové kousky a výrobní postupy. FCUK je kolekce založená na nadsázce a drzosti a zaměřuje se na autentické denimové kousky a oblečení pro volný čas.

 

FRENCH CONNECTION FORMAL nabízí více rafinované a ručně šité kolekce košil, obleků a jemných pletenin.

Všechny tyto 3 produktové linie mají stejný prvek, a tou je kvalita materiálu.