Od samého začátku byla společnost Loewe charakterizovaná průkopnickým duchem a moderními inovacemi. Loewe přitáhlo pozornost v mezinárodním měřítku v roce 1931 s celosvětově první veřejnou prezentací elektronické televize. Další milníky na úspěšné cestě následovaly. První kazetový magnetofon v roce 1950, první evropský videorekordér v roce1961 a stereofonní televizor v roce 1985. Zcela novou generaci designu a technologicky orientovaných televizorů uvedlo Loewe v podobě revolučního modelu Art 1.
Skladba výrobků Loewe se skládá z televizorů, přehrávače Blu-ray disků, DVD a HDD rekordérů, kompletních audio systémů a reproduktorů. Tyto komponenty je možné kombinovat a sestavovat z nich mnoho variant řešení domácího kina, které jsou spolu dokonale sladěny jak po stránce technologie, tak i design. Loewe je na evropském trhu lídr v řešení systémů domácího kina pro nejnáročnější zákazníky. Důležitým faktorem, který ovlivnil úspěch Loewe je schopnost kombinovat high-tech inovace, kvalitu, design s použitím v praxi.
Výrobky Loewe se vyznačují čistými, ostře řezanými liniemi v elegantní, nadčasové a stylové podobě. Nejen v Německu společnost doposud obdržela okolo 200 ocenění za design. Jedna z klíčových silných stránek Loewe je fantastická atraktivita značky, která je postavena na základě atraktivity samotných výrobků. Jádro hodnot značky Loewe jsou minimalistický design, smysluplné inovace a nezaměnitelná jedinečnost.
V jediné továrně Loewe, v Bavorském Kronachu je zaměstnáno téměř 1000 pracovníků. 120 z nich jsou inženýři a technici zodpovědní za výzkum a vývoj ve zkušebních laboratořích. Jako středně velká společnost těží Loewe z krátkých rozhodovacích procesů, pružného vývoje a výroby a vysoce motivované, týmově orientované pracovní síle. Loewe je nyní zastoupeno v 50 zemích po celém světě.