Jeho černé modelky, gigantické módní show, a především, jeho použití kovu a dalších materiálů, otřásla zatuchlým a buržoazním, textilně zaměřeném období. Jeho světlem odrážejícími šaty byly oděny jedny z nejkrásnějších žen na světě: Brigitte Bardot, Jane Fonda, Jane Birkin, Françoise Hardy a další.
Dokonce i dnes jeho neuctivost zůstává synonymem modernosti. Roku 1969 vytvořil Paoco Rabanne první vůni Calandre, v roce 1973 následoval Paco Rabanne Pour Homme. Jejich senzační úspěch z nich vytvořil prototyp klasických francouzských parfémů.
V letech 2005 a 2008, to byl Black XS a 1 milion, který opět šokoval. Symbolizovaly dva odlišné světy fantazie: být rockovou hvězdou a úspěch na dosah ruky. Paco Rabanne objevuje s vůní Invictus nový sen - vítězství, nového hrdinu – šampióna a novou skupinu parfému - smyslnou svěžest pro muže.
NÁZEV PROROKA
Invictus: jméno hrdě představuje mužnost a latinskou identitu. Tento muž je neporazitelný, hrdina, kterému každý podlehne. V dávných dobách se sportovcům přisuzovaly božské atributy, dnes jsou sportovci symbolem ideálního muže a pomalu se opět vrací k mytologickým bytostem.
VÍTĚZSTVÍ
Hrdina Invictus již dokončil svůj sportovní výkon. On vyhrál, on je ten nejlepší, zápas je u konce. Mísí se v něm směs drtivých pocitů z vítězství, vřavy davu ho nesou na svých bedrech a trhají jeho oblečení. Je dokonalým mužským ideálem, je vzorem mužnosti. On je tím, po čem ženy touží - po jeho postavě a jeho triumfu, který z něj dělá žádoucí objekt. Toto vítězství mu dává křídla, je to afrodiziakum. A přesto vše má smysl pro humor. Jeho úsměv je jeho absolutní zbraň.
ZROZENÍ LEGENDY
Parfémy Paco Rabanne jsou úspěšné díky vyprávění příběhů, a tak každá vůně vytváří svůj vlastní svět. Invictus se zrodil z touhy mluvit o sportu novým způsobem. Jaký muž by nesnil, že jednoho dne vstoupí na stadion či arénu a ze všech stran uslyší skandování jeho jména a stane se tak objektem touhy? Polobůh Invictus je moderním hrdinou.
HRDINNÁ SVĚŽEST A SMYSLNOST
Ke stvoření tohoto parfému přizval Paco Rabanne parfumérku Véronique Nyberg, která pracovala na vůni ještě s dalšími třemi nosy: Anne Flipo, Olivier POLGE a Dominique Ropion. Trvalo více než dva a půl roku, než byla tato vůně stvořena. Tato smyslně svěží kompozice se velmi liší od tradičních pánských vůní. Není to ani jemná letní vůně, ani tradiční kolínská. Invictus je strukturovaná vůně s velmi osobitým základem. Tradiční struktura pyramidy byla vymezena pouze do dvou skupin ingrediencí. Svěží tóny zastupuje grepfruit, bobkový list a marine tóny. Smyslnou částí parfému je dřevo Guaiac, šedá ambra a pačuli.
TROFEJ
Autorem flakonu je nekonvenční návrhář Cédric RAGOT. Symbol trofeje byl zvolen v souladu s komunikací kampaně. Je to praktický flakon, který může následně sloužit třeba jako sběratelský kousek. Název INVICTUS je vyryt na vršku flakonu a je laděn do antického písma.
KŘÍDLA SLÁVY
Obal je kombinací kovových a matných odstínů šedé. Dominantou jsou velká křídla, která znázorňují sílu vítězství a zvýrazňují název INVICTUS.
MODERNÍ ŠAMPIÓN
Takový inovativní projekt vždy vyžaduje mimořádnou ikonu. Paco Rabanne se rozhodl pro Australana Nicka Youngquesta. Třicetiletý sportovec získal popularitu nejen tím, že je fotogenický, ale také proto, že jeho osobnost je perfektním odrazem muže nosícího vůni Invictus. Je prototypem sportovního muže, který rozhodně není metrosexuálem. Má hluboký pohled a krásný úsměv plný příslibů.
OKAMŽIK VYVRCHOLENÍ
Televizní kampaň byla natočena francouzským filmovým režisérem Alexandrem Courtèsem. Divák je svědkem euforie z vítězství, od okamžiku, kdy vstoupí na stadion až do okamžiku, kdy je zpět v šatně, kde na něj čekají jeho fanynky. Hudba od Kanye West podtrhuje mužnost a současné emoce šampiona. Autorem vizuálu je Nick & Warren. Z vizuálu doslova srší mužnost, Nick Youngquest se nás dívá svým šibalským úsměvem a právě vyhranou trofejí na rameni.