Jedná se tedy o luxusní auta, jak jsme řekli, střední velikosti. Začneme tedy od první generace. Ta se tedy začala vyrábět v roce 1991 až do roku 1997 a její název byl S140. Základní barvou se stala bílá, převodovka automatická - čtyřstupňová a člověk, který navrhl její vzhled se jmenoval Giorgetto Giugiaro. Přejdeme nyní se ke dvojce.
Ta se vyráběla pouze tři roky, do roku 2000 a říkali jí S160. Kromě toho se používal ještě další název, a to Toyota Aristo. I v tomhle případě se barva nechala na bílé, nicméně se dělali i černé, potažmo stříbrné. Zde se vyměnil také inženýr, tentokrát se to nechalo tzv. na domácím písečku - Yasushi Nakagawa. Trojka spadala do údobí let 2005 až 2007 - S190. Od prvních dvou verzí byste vizuálně hledali jen těžko nějaké změny, možná nepatrně to vidět je, ale nic převratného. Zde byl základ stříbrná a znovu vyměnili designéra - Yasuhide Hosoda. Poprvé ji představili v roce 2005 na automobilové výstavě v New Yorku.
Nyní přecházíme k poslední, čtvrté generaci, která se vyrábí od roku 2011 až do dnešních časů. Tomu se budeme věnovat trošku více. Tentokrát ji nepojmenovali pod písmenem S, ale L10. Vývoj tohoto typu začal už v roce 2007. Inženýrem se stal Yoshihiko Kanamora a jak je u Toyoty zvykem, i zde vyměnili designéra - Katsuhiko Inatomi. Toto poslední, tedy zatím poslední auto, bylo představeno v srpnu 2011 v Kalifornii. Nový tým, který vyvíjel tento typ, ho chtěl nějakým způsobem odlišit od těch předchozích, což se mu veskrze i podařilo, protože je z nich tzv. nejjemnější.
Za všechno můžeme například říci přepracovaný podvozek a sníženou pohotovostní hmotnost. Uvnitř se dá najít i modrý design, máme tím na mysli palubní desku. Navíc tam zakomponovali i bambus. Lexus GS jako takový není pouze užitkové auto, nýbrž se objevuje i v motoristických sportech. Jedná se například o šampionát cestovních vozů. Pro závodění však jsou auta Lexus GS upravená a říká se jim hybridní modely. Nyní přecházíme k tomu, co zajímá zákazníky snad jako to první, a to je cena. No, tak pokud si půjdete pro úplně nové auto, tak si nachystejte plus minus milion a půl.
Foto © Depositphotos.com/thampapon1