Špičková kvalita
Nový Cherokee vnáší do řady Jeep® zcela jedinečný a moderní styl. Stačí se podívat na jednotlivé detaily a špičkový řemeslně dokonale zpracovaný interiér, který využívá příjemné a na dotyk měkké materiály. Interiér modelu Jeep Cherokee představuje jedinečnou kombinaci ladných křivek, vysoce kvalitních materiálů, barevných variant, inovativních materiálů, precizního dílenského zpracování, nejmodernějších technologií a prvků pro co největší pohodlí. Je to svět jedinečné dokonalosti, který čeká jen na to, abyste jej objevili.
Longitude - Limited - Trialhawk
Nadčasový design nového modelu Cherokee posouvá značku Jeep do nové éry, avšak při zachování jejich charakteristických rysů a DNA. Tvary modelu Cherokee jsou doslova úchvatné. Vůz má široký postoj, výrazné proporce blatníků a celkově velmi poutavou vizáž. Bohatá výbava verze Longitude se v provedení Limited mění na exkluzivní a u Trailhawk na doslova extrémní.
Vznětový přeplňovaný motor 2.0 Multijet II
Nový vznětový přeplňovaný dvoulitrový motor je vybaven technologií Multijet II, která proti motoru 2.8 použitého u předchozí generace modelu Jeep® Cherokee disponuje o 30% nižší spotřebou paliva. Významně se snížily i emise CO2, které u verze s pohonem předních kol dosahují 139 g/km a u modelu s pohonem všech kol pak 147 g/km. Dvoulitrový motor o výkonu 140 k nabízí výjimečnou rovnováhu mezi výkonem, spotřebou paliva a emisemi díky točivému momentu 350 Nm dosahovanému v nízkých otáčkách 1750 ot./min. Maximální pružnost snižuje četnost řazení převodových stupňů a zvyšuje požitek z jízdy.
Zážehový motor 3,2 Pentastar® V6
Nový motor 3.2 Pentastar V-6 je prvním odvozeným motorem od proslulé jednotky 3.6 Pentastar V-6 a těží ze stejných inovací, jako tento sourozenec o vyšším zdvihovém objemu. Ten proslul především svou účinností, výkonem a vytříbeností. Motor přináší příjemný požitek z jízdy, zejména díky nízké hlučnosti, minimálním vibracím a tvrdosti. To vše při vysokém specifickém výkonu 84,2 k na litr zdvihového objemu. Spotřeba paliva je přitom ve srovnání s předchozím vidlicovým šestiválcem o 30 % nižší.
Více na http://www.jeep.cz