Odolají známé tváře nezkrotným živlům?

front.post
front.public: 12. 06. 2014
time01
Po interaktivním hořícím billboardu na pražské náplavce přichází Jan Becher - Karlovarská Becherovka s další unikátní online kampaní na podporu své žhavé novinky – drinku spojujícím pálivou a ledovou chuť – ICE&FIRE.

 

Extrémní test osobností přenášený prostřednictvím live streamu podrobí vybrané známé tváře zkouškou ledem a ohněm. A to doslova. Každý všední večer v týdnu od 16. do 20. 6.  čeká jednu z osobností mrazivý gejzír nebo výšleh plamenů – přesně podle hlasování fanoušků stránky http://www.iceandfire.cz.

 

Šetřit nikoho nebudeme! Mistři svých oborů už pomalu oblékají speciální skafandr, aby se připravili na to, co dosud nezažili. Čeká je souboj s ledem a ohněm! Vše uvidíte on-line na http://www.iceandfire.cz,“ říká Martina Macková, marketingová manažerka JBKB.

Ustát žár plamenů nebo ledovou sprchu ale nestačí – všichni zúčastnění budou muset v drsných podmínkách plnit úkoly. V neustálém ohrožení útokem živlů to bude výzva!

 

Test osobností proběhne v těchto termínech:

16. 6. 20:00 – modelka, skandalistka a královna večírků Agáta Hanychová Prachařová

17. 6. 20:00 – beatboxer, moderátor (Evropa 2, TV Óčko, …) Nasty

18. 6. 20:00 – mistr světa FMX a bronzový medailista XGAMES 2014 Libor Podmol

19. 6. 20:00 – celosvětově vyhledávaný DJ Michael Burian

20. 6. 20:00 – barman z Black Angel's Baru Jarda Janoušek

 

Součástí Extrémního testu osobností budou také rozhovory s aktéry, dotazy můžou příznivci ICE&FIRE posílat prostřednictvím sociálních sítí facebook a twitter. Ti také společně rozhodnou o tom, kterému živlu v daný okamžik testovaného vystaví – hlasováním na stránce http://www.iceandfire.cz. Na každého z hrdinů čekají celkem tři souboje s protichůdnými živly ve speciálně postaveném studiu v Barrandovských ateliérech.

 

Bannerová kampaň a hlasování na http://www.iceandfire.cz startuje v pátek 13. 6. 2014. Aktivita bude zároveň podpořena on-line kampaní na YouTube, facebooku a ČSFD.cz. Kampaň masivně využívá videospot natočený jako teasing pro tuto akci doplněný o interaktivní formáty (Engagement Ads nebo VideoAd). Na facebooku bude využit vysocezásahový formát Newsfeed Reach Block.