Sdělovací prostředky se vůči OutDry Extreme předhánějí ve chvále. Gear Institute píše o „nejpřevratnějším objevu v oblasti vodovzdorné technologie za poslední roky“; Outside Magazine novinku nazývá tou „nejprodyšnější bundou do deště, jakou jsme měli možnost otestovat“ a TrekTechBlog.com rovnou tvrdí, že jde o „skutečný přelom – toto by mohla být vůbec poslední bunda, jakou kdy zakoupíte…“
Bunda OutDry Extreme získala ocenění Nejlepší výrobek veletrhu na letošní Summer Outdoor Retailer Show od Outside Magazine a obdobnou cenu od GearJunkie.com.
Jak to funguje
Konkurence tradičně používá prodyšné vodovzdorné materiály založené na vícevrstvé konstrukci s DWR (Durable Water Repellent). OutDry Extreme jde jiným směrem, protože uvedená metoda je citlivá na tření, nečistoty a dokonce i kontakt s pokožkou – to vše snižuje její účinnost při ochraně před deštěm. Jakmile se bunda promáčí zevnitř, prodyšnost razantně klesá a její majitel se záhy cítí jako zelenina ve skleníku.
Columbia pojala svoje řešení odlišně. Technologie OutDry Extreme umístila membránu odolnou proti tření z vnější, nikoli vnitřní strany, takže je přímo vystavena dešti. Nehrozí tedy provlhnutí zevnitř, jako když se u jiných výrobků opotřebuje vrstva DWR. Výsledkem je trvanlivá vrstva, která aktivně chrání proti dešti a vlhkosti, zachovává maximální prodyšnost a díky látkové podšívce poskytuje naprosté pohodlí.
Nově dostupná data z nezávislých průzkumů ukazují, že míra prodyšnosti (MVTR) je u technologie OutDry Extreme o 17 – 74 procent vyšší než v případě konkurenčních vodovzdorných řešení.
Náročné testování
OutDry Extreme prošla zátěžovými zkouškami v těch nejdrsnějších podmínkách na různých místech planety, o což se postarali naši přední testeři s titulem ředitelé odolnosti.
Před půl rokem vyslala zakladatelka a skutečná matka Columbia Sportswear Gert Boyle ředitele odolnosti na misi s jasným zadáním: „Necháme naše zaměstnance projít peklem, aby zákazníci měli jistotu, že dostávají nejodolnější produkty na trhu a mohou si užívat zábavy na čerstvém vzduchu tak dlouho, jak se jim zlíbí. Bez poutavých příběhů a pár modřin se zpět nevracejte.“
Oblečení OutDry Extreme chránilo tyto vyslance při dobrodružném putování chilskými velehorami, deštnými pralesy Kostariky, chladnou pustinou na Aljašce a v mnoha dalších místech s extrémním podnebím. Přes nástrahy počasí si ředitelé své putování užili maximálním způsobem a zvládli náročné podmínky bez potíží (a bez promočení!) – díky OutDry Extreme.
Marketing
OutDry Extreme a náročné testování Columbie se na jaře stanou hvězdami nové vícekanálové marketingové kampaně. Zahájí ji návrat samotné Gert Boyle v reklamě vyzdvihující, kam až naše šéfová dokáže zajít, aby zajistila skutečně náročné testování.
Dostupnost
Oblečení OutDry Extreme je k dostání v síti značkových prodejen Columbia a ve vybraných obchodech Sportsimo. Kolekci lze již nyní zakoupit na http://www.columbia.com.