Součástí nové dohody je taktéž obnovení partnerství v oblasti obuvi, oblečení a doplňků na úrovni oficiálního a exkluzivního licenčního dodavatele pro BMW Motorsport a BMW M. Do globální smlouvy spadají všechny licencované produkty z lifestylu, fanouškovských předmětů a replik v rámci relevantních kategorií.
PUMA branding bude mít výsadní postavení na všech závodních autech BMW Motorsport a také na oblečení členů technického týmu. Jezdci BMW včetně Marca Wittmana, šampióna v DTM, a Andyho Priaulxe, závodníka v USCC, budou při závodech nosit oblečení PUMA s nejnovější inovací v ohnivzdorných technologiích.
BMW Motorsport je aktuálně nejdelším motoristickým partnerem PUMY. Jejich spolupráce začala již v roce 2004, kdy se PUMA spojila s týmem BMW Williams ve Formuli 1. Po návratu BMW do motoristického sportu v roce 2012 znovu obě značky úspěšně spojily své síly.
Björn Gulden, CEO PUMA, řekl: „Od návratu BMW do DTM v roce 2012 se ukázalo, že jde o jednu z nejúspěšnějších závodních aktivit, a my jsme nadšení, že spolupráce pokračuje. BMW Motosport zůstává naším klíčovým marketingovým partnerem v oblasti moto sportu. Naše možnosti se zvyšují díky nové globální licenční smlouvě. Vzhledem k tomu, že naší misí je být nejrychlejší sportovní značkou světa, jsme velmi rádi za obnovení tohoto kontraktu.“
Jens Marquardt, ředitel BMW Motorsport, dodal: „Jsme skutečně potěšeni, že úspěšné partnerství s PUMOU bude pokračovat. Je báječné pracovat s touto značkou v rámci její nové brand platformy Forever Faster. BMW Motorsport se totiž k PUMĚ skvěle hodí, je zde jasné spojení mezi oběma společnostmi. Jako globální sportovní značka je PUMA silná ve výrobě jak výkonnostního oblečení pro naše jezdce a jejich týmy, ale také lifestylových produktů inspirovaných BMW Motorsport pro fanoušky.“