Jedná se o sportovní motorku, jenž se může honosit motorem, který má dva válce o obsahu devět set devadesát šest kubických centimetrů. Jak jsem řekli, v Japonsku ho vyrobili v roce 2002 a vlastně to pokračuje i dodnes, ale v Evropě už se neprodává od roku 2009.
Mnoho lidí si myslí, že označení V Strom nic neznamená, ale není to pravda. Abychom to dokázali přesně vysvětlit, tak si to musíme rozložit na dvě části. Takže písmeno V značí tzv. uspořádání motocyklu. Slovo Strom zase pochází z němčiny a znamená to v překladu jakoby proud. Nyní se podíváme na tzv. vnitřek. Takže motor je kromě už zmíněných dvou válců čtyřtaktní, kapalinou chlazený, s označením V-twin. Má šest rychlostí, konstantní zážeh a objem palivové nádrže je dvacet dva litrů. V podstatě jako pokaždé a všechno, tak i zde prošel tento motocykl různými změnami.
Tak například dostal nový válec v souvislosti se spojkou nebo kryt proti prachu, ale ten se dával do pozdějších modelů. Tehdy se této verzi říkalo K3. Hned po roce přišla inovace v podobě K4. Zde byla upravena přístrojová deska. Předtím měla šestnáct bitů, nyní třicet dva. Z dalších úprav můžeme jmenovat například nové blinkry. Stejně jako přístrojová deska, byl zdvojnásoben i výkon reflektorů. Původně měly deset wattů, v tomhle případě už dvacet. Zrcátka byla též upravená, udělala se silnější, aby se nedala jen tak rozbít. Přechází se k dalšímu roku 2005 a označení K5, jak jinak. Tady se předělávaly hlavně barvy.
Jinak se nic až tak zvláštního nestalo. Někomu by mohlo připadat, že se klasicky půjde na K6, ale to není pravda, protože K6 v tomhle případě není, ale až K7, z roku 2007. Tady se změnila například vidlice na kryty. Poslední inovace je celkem nedávná, z minulého roku - L3. Tady se v podstatě až na pár mini detailů, nezměnilo nic, takže se dá očekávat, že se Suzuki představí s nějakou další letošní inovací nebo vymyslí novou motorku. Co se týká ceny, tak i když je to v uvozovkách jenom motorka, tak je stále příliš drahá, pro české lidi. Kdo by si ji chtěl pořídit, musí se připravit na nabídky v řádech set tisíc.
Život je úžasné dobrodružství, když se můžete oprostit od stereotypů všedních dnů. Vyrazit na cesty, naslouchat volání dálek a nepřemýšlet, kam se dát na další odbočce. Objevte klikaté horské silnice, malebná údolí a mořská pobřeží. Svět je vaše hřiště.
Nový V‑Strom 1000 ABS je otevřenou vstupenkou pro každé dobrodružství. Dynamický v serpentinách, svižný na dálnici, obratný v městském provozu. Velké cestovní enduro v kompaktním balení. Suzuki Sport Adventure Tourer.