V nepřeberném množství motocyklů, které jsou dnes k mání se občas najde něco extra. Něco co jinak vypadá, jinak se chová a dostane Vás na první dobrou.
My jsme to něco našli ve stáji Yamahy a ten zázrak se jmenuje XSR 900.
První pohled
Yamaha XSR 900 Vás zaujme už na první pohled. Je tak nějak jiná. Lépe jiná. Designéři citlivě skloubili retro bike s moderním naháčem a výsledkem je maskulinní city bike se kterým budete rozhodně vyčnívat.
Velmi moderní a lehký hliníkový rám a skvělý řadový tříválec s přesazenými ojničními čepy přidává XSR nespoutané výkonové emoce.
Něco z technických dat
- Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový tříválec o objemu 850 ccm
- Hliníkové kryty palivové nádrže
- Systém řízení trakce
- Asistenční anti-hoppingová kluzná spojka
- Světlomet a zadní světlo v klasickém stylu
- Konstrukce motoru s křížovým klikovým hřídelem
- Lehký rám s hliníkovými díly
- Nastavitelné přední a zadní odpružení
- Elegantní retro styl, výkony hodné sportovního odkazu
- Prošívané stupňovité sedlo
- Silný točivý moment, úžasné zrychlení
Cestou necestou
U tohoto typu motocyklů se zásadní posez, jak moc Vám daná motorka sedne. A XSR 900 nám rozhodně sedla. Posez na jednodílném dlouhém sedle byl překvapivě stabilní a velmi rychle jsme si na něm našli optimální pozici.
Co je u Yamahy luxus je řazení. Lehkost a minimum pohybu který k tomu je potřeba Vás prostě baví a prakticky jsme nepoužívali brzdu.
Díky tomu všemu je jízda na XSR 900 skutečně požitkem, který si chcete užít a i užijete. V zatáčkách je motorka velmi jistá při větším náklonu a vodí se prakticky sama.
Pokud tedy hledáte hračku na denní ježdění po městě s občasným výletem někam dál,je XSR jasná volba
https://www.yamaha-motor.eu/cz/cs/