Tři dny s Yamaha XSR 900

front.post
front.public: 09. 08. 2019
000-obnoveny-

V nepřeberném množství motocyklů, které jsou dnes k mání se občas najde něco extra. Něco  co jinak vypadá, jinak se chová a dostane Vás na první dobrou.



My jsme to něco našli ve stáji Yamahy a ten zázrak se jmenuje XSR 900.


První pohled
Yamaha XSR 900 Vás zaujme už na první pohled. Je tak nějak jiná. Lépe jiná. Designéři citlivě skloubili retro bike s moderním naháčem a výsledkem je maskulinní city bike se kterým budete rozhodně vyčnívat.
Velmi moderní a lehký hliníkový rám a skvělý řadový tříválec s přesazenými ojničními čepy přidává XSR nespoutané výkonové emoce. 


 



 


Něco z technických dat 



  • Kapalinou chlazený čtyřtaktní řadový tříválec o objemu 850 ccm

  • Hliníkové kryty palivové nádrže

  • Systém řízení trakce

  • Asistenční anti-hoppingová kluzná spojka

  • Světlomet a zadní světlo v klasickém stylu

  • Konstrukce motoru s křížovým klikovým hřídelem

  • Lehký rám s hliníkovými díly

  • Nastavitelné přední a zadní odpružení

  • Elegantní retro styl, výkony hodné sportovního odkazu

  • Prošívané stupňovité sedlo

  • Silný točivý moment, úžasné zrychlení


  



 


Cestou necestou


U tohoto typu motocyklů se zásadní posez, jak moc Vám daná motorka sedne. A XSR 900 nám rozhodně sedla. Posez na jednodílném dlouhém sedle byl překvapivě stabilní a velmi rychle jsme si na něm našli optimální pozici.
Co je u Yamahy luxus je řazení. Lehkost a minimum pohybu který k tomu je potřeba Vás prostě baví a prakticky jsme nepoužívali brzdu.
Díky tomu všemu je jízda na XSR 900 skutečně požitkem, který si chcete užít a i užijete. V zatáčkách je motorka velmi jistá při větším náklonu a vodí se prakticky sama.


Pokud tedy hledáte hračku na denní ježdění po městě s občasným výletem někam dál,je XSR jasná volba


https://www.yamaha-motor.eu/cz/cs/