Wanted - hledají se jezdci Harley

front.post
front.public: 22. 11. 2013
time01
Výrobce legendárních motocyklů Harley-Davidson přichází před koncem roku s mimořádnou nabídkou, cílenou především na všechny, kteří o koupi stroje této věhlasné americké značky uvažují, ale chybí jim ten správný impuls. „Chtěli jsme letošní významný rok, kdy značka oslavila 110. výročí, zakončit něčím speciálním.

Kampaň WANTED takovou akcí bezesporu je,“ říká Michal Fric, marketingový manažer H-D pro CEE. V rámci programu přidávají dealeři ke každému nákupu motocyklu bonus v hodnotě až 1500 EUR. Pokud vás Harley vždy lákal, ale s výběrem toho pravého modelu otálíte, nyní je nejvyšší čas přestat váhat a začít konat. Kampaň WANTED totiž probíhá pouze do konce kalendářního roku 2013. Nabídka je navíc opravdu štědrá, posuďte sami: voucher v hodnotě až 1500 EUR lze využít například na stylové oblečení z kolekce Harley-Davidson MotorClothes, díky bonusu si můžete pořídit i praktickou výbavu originálních dílů a příslušenství, částku je možné uplatnit také při servisních prohlídkách a službách poskytovaných zkušenými experty všech pěti tuzemských dealerství H-D.

 

Zmíněné tři možnosti čerpání bonusu (oblečení, doplňky, servis) lze libovolně kombinovat. Zajímavá odměna však čeká pouze na ty, kteří si svůj vysněný motocykl pořídí nejpozději do 31. prosince 2013. „Naším cílem je povzbudit nejen váhavé, potenciální zákazníky, ale nabídnout zajímavou příležitost všem fanouškům H-D před závěrem roku, který je pro nás mimořádný a odvíjí se ve znamení oslav 110. výročí značky,“ upřesňuje Michal Fric.

 

Koncepční pojetí kampaně vychází ze stylu zlaté éry Divokého západu, kdy nápis WANTED charakterizoval hledanou osobu. Tentokrát se však nejedná o žádný lov na psance, ale s nadsázkou jsou oslovováni všichni jezdci H-D, noví i ti stávající. V tomto duchu se kampaň prolíná různými formami sdělení: kromě tiskových materiálů či rozhlasových audiospotů jsou tématicky „vyzdobeny“ i oficiální webové stránky výrobce. „WANTED je pro nás důstojným závěrem roku. A záměrně říkám roku, ne sezóny, protože my na jaro nečekáme. Sezóna s H-D totiž nekončí nikdy,“ doplňuje Michal Fric.

 

Více informací o aktuální kampani WANTED, stejně jako možnost lokalizovat svého nejbližšího dealera H-D, mají zájemci na internetové adrese http://www.harley-davidson.cz.